1. למה צריך אישורי הגעה לאירוע?

מוזמנים הם נכס מאד יקר לאירוע, תרתי משמע! גם הנוכחות שלהם חשובה לכם מבחינה רגשית, וגם מבחינה כלכלית יש משקל גדול לעניין הנוכחות.

לצורך העניין כשזה נוגע לאישורי הגעה לחתונה, כמות המוזמנים צריכה להיות תואמת להתחייבות מול האולם, או לפחות נוטה מעלה ולא מטה מאחר ותצטרכו לשלם על המנות שלא הגיעו.

מכאן שישנה חשיבות גדולה שחברה מקצועית ומנוסה תתן לכם את האינדיקציה לכמות המוזמנים הקרובה ביותר למציאות וכמובן שתעשה על ידי טלפניות מקצועיות ומנוסות.

אנחנו ב"מאושרים" נדאג שתקבלו פרטי גישה למערכת אונליין בה תוכלו בכל רגע נתון לראות את סטטוס המוזמנים שלכם.

 

  1. איך מבוצע תהליך אישורי ההגעה?

נשלח אליכם את פורמט הרשומות שלנו ובתוכו תשמרו ותוסיפו את כל המוזמנים שלכם. לאחר שתסיימו למלא את הקובץ, תשלחו אותו אלינו וצוות הטלפניות שלנו יתחילו בעבודת אישורי ההגעה לאירוע.

 

  1. מה קורה אם יש מוזמנים שלא יודעים בוודאות אם יגיעו או לא?

יש לנו פתרון לאורחים המתלבטים. אל דאגה, אנחנו לא שוכחים אותם, אנחנו מתקשרים אליהם שוב בסמוך לאירוע.

במידה וגם בסמוך לאירוע הם לא ידעו אם הם באים או לא, נגיד לכם את האמת - ייתכן מאד והם לא יגיעו ולכן לא נושיב אותם.

 

  1. מה קורה עם אורחים לא זמינים?

בתהליך אישורי ההגעה שלנו במידה ואורח לא זמין מסיבות כאלו או אחרות, יש לנו סימון מיוחד במערכת שתוכלו גם אתם לראות יחד איתנו ולטפל. לעיתים רבות המוזמנים הללו יהיו בעלי טלפון תקול או ששוהים בחו"ל.

 

  1. מה עושים אחרי שיש לנו את הרשימה המגובשת של האנשים שאישרו הגעה?

ברגע שבו הסתיימו אישורי ההגעה הטלפוניים, כשבוע לפני האירוע תקבלו מאיתנו ייעוץ מקצועי להתנהלות מול האולם בהתאם לכמות אנשים שאישרו הגעה ובהתאם להתחייבות שלכם.

 

  1. האם אתם מתזכרים את המוזמנים יום לפני האירוע?

בוודאי! כחלק משירות אישורי ההגעה לאירוע אנו דואגים לשלוח יום לפני האירוע באזור השעה 19:00 הודעת אסמס אישית לתזכורת לגבי האירוע אשר תכלול גם קישור ניווט ישיר לאולם.

 

  1. האם אתם שולחים הודעת תודה בתום האירוע?

ביום שלמחרת האירוע נדאג לשלוח הודעת תודה ייחודית לכל אחד מן המוזמנים. השירות המיוחד של אישורי ההגעה לאירוע שלנו יאפשר לאורח לשלוח אסמס חזרה שיגיע ישירות לטלפונים שלכם!

 

  1. מהן שעות הפעילות שלכם?

לכל זוג יהיה מנהל אישור הגעה אישי וצמוד שיהיה זמין עבורם מ-06:00 עד 24:00 בלילה.

המנהל הצמוד שלכם ידאג לספק לכם תשובות לכל שאלה, להרגיע, לשמח ולתת ביטחון לקראת היום הגדול.

שעות אישורי ההגעה עצמן יתבצעו בין השעות 09:00-20:00.

 

  1. איך מתבצע התשלום על שירות אישורי ההגעה לחתונה או לאירוע?

ביום האירוע בתום השירות באמצעות אשראי/ מזומן/ ביט/ צ'ק/ העברה בנקאית.

 

  1. כמה פעמים מתקשרים לאורחים? השיחות מוגבלות?

אנחנו מתקשרים לביצוע אישור הגעה לחתונה עבור כל זוג אצלנו ללא הגבלה!

יש לקחת בחשבון שלאחר מספר ניסיונות בהם אין מענה, סביר להניח שהמספר לא תקין ויש צורך בשיתוף פעולה שלכם.

 

  1. האם אתם מספקים שירות של מנהל הושבה באירוע?

יש מנהל הושבה אישי שאחראי על כל ניהול ההושבה ועל צוות הדיילות.

מנהל ההושבה הוא בעל ניסיון בתחום האירועים והחתונות, ולכן תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

 כמו כן יש לנו צוות דיילות מקצועי וייצוגי שיקבל את האורחים שלכם בשירותיות ואדיבות.

 

  1. מהן שעות הפעילות של הצוות באירוע?

צוות סידורי ההושבה שלנו מגיע כ- 45 דק' לפני האירוע בכדי להקים את העמדה, לעצב את שולחן קבלת הפנים היוקרתי ולוודא שכמות השולחנות והכיסאות תואמות את מספר האורחים עליהם התחייבתם באירוע.

הצוות שלנו עוזב את האולם לאחר שכל האורחים התיישבו ולכל אורח יש מקום ישיבה.

בדרך כלל עד השעה 22:00 מסתיימת ההושבה (בקיץ) ובחורף קצת יותר מוקדם.

 

  1. איך ניתן לדעת כמה אורחים הגיעו בפועל לאירוע?

ניהול סידורי ההושבה מתבצעים על ידי מערכת חכמה ממוחשבות שיש לכל דיילת שלנו בקבלת הפנים, כל אורח שמגיע ירשם במערכת ולמחרת האירוע תקבלו דו"ח מפורט מי הגיע, מי הפתיע, ומי לא הגיע.

מעבר לזה תוכלו לדעת כמה אנשים בסופו של דבר ישבו בכל שולחן.

כלומר, תקבלו מאיתנו אינפורמציה מאד מקיפה שתצייר לכם את התמונה המלאה.

 

  1. כמה עולה השירות?

המחיר לסידורי הושבה נגזר ממספר פרמטרים: כמות האורחים שיאשרו הגעה , מיקום האירוע, וסוג החבילה.

לקבלת הצעת מחיר מדויקת עבור סידורי הושבה לחתונה או סידורי הושבה לאירוע אחר תוכלו להשאיר פרטים או ליצור איתנו קשר.

 

  1. מה השלב הנכון לסגור עם חברת אישורי הגעה וסידורי הושבה?

ההמלצה שלנו היא לקבוע עם חברת אישורי הגעה וסידורי הושבה במעמד הסגירה מול אולם האירועים, וזאת מאחר ונוכל לייעץ לכם על התחייבות נכונה לכמות מוזמנים שתוכלו לעמוד בה.

 

  1. איך מחשבים את אחוז המגיעים אחרי אישורי ההגעה?

הדבר תלוי באחוז הרזרבה אותו מעניק לכם האולם. לרוב הוא יעמוד על 10%, כאשר אחרי אישורי ההגעה יש להוריד עוד 10% מכמות האורחים.

 

  1. מהם אחוזי הדיוק שלכם?

אחוזי הדיוק שלנו עומדים על 97%. איך? בזכות הניסיון הרב שצברנו והודות לצוות המקצועי שלנו.

שיטת העבודה שלנו כוללת פנייה אישית לכל אורח אשר לא השיב להודעה. במידה וחלק מהאורחים עדיין מתלבטים, אחד מאנשי הצוות שלנו יטלפן אליהם שוב במועד סמוך יותר לאירוע על מנת לקבל תשובה. אנחנו עקשנים ולא מוותרים, זאת על מנת שתקבלו תמונת מצב כמה שיותר מדויקת.

 

  1. למה כדאי לנו לבחור ב-מאושרים?

כי אצלנו תוכלו להנות משירותי אישורי ההגעה המתקדמים ביותר כיום ואנחנו כאן על מנת לתכנן את האירוע שלכם בקלות וביעילות.

תקבלו מאיתנו פרטי גישה למערכת משוכללת אונליין אשר תפיק עבורכם דוחות מעודכנים בזמן אמת, וניתן יהיה לבצע שינויים ברשימות, בפרטים ובסידורי הישיבה בכל עת.

נתקלתם בבעיה במערכת? אנחנו כאן בשבילכם בכל שעה.

הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך בסבלנות ובאדיבות, שכאשר הלקוחות שלנו מאושרים – גם אנחנו מאושרים.

 

צרו קשר